مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و انگیزش شغلی (فصل دوم)

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و انگیزش شغلی (فصل دوم) را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و انگیزش شغلی (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-رضایت-و-انگیزش-شغلی-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و انگیزش شغلی (فصل دوم)
در 33 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

رضایت شغلی

یکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی.


قسمتی از پیشینه تحقیق:
تحقیقی با عنوان ' رابطه بین رضایت کارکنان و رضایت مشتری ' توسط فوئن و چوی در سال 2012 در کالیفرنیا انجام گرفت. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که رضایت کارکنان موجب رضایت مشتری می شود اما رضایت مشتری نمی تواند منجر به رضایت کارکنان شود.مدل این تحقیق بیان میکند که رابطه بین رضایت کارکنان و رضایت مشتری یک طرفه است.


فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش :
رضایت شغلی
2-3-1) مفهوم رضایت از شغل
2-3-2) تعاریف رضایت شغلی
2-3-3) رضایت و انگیزش
2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان
2-3-5) رابطه مدیر با کارمند
2-3-6) امنیت شغلی
2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی
2-4-1) کارهایی که هماورد طلب هستند:
2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا
2-4-3) شرایط مناسب کاری
2-4-4) همکاران مساعد
2-4-5) تناسب شغل بافرد
2-6-1) پژوهش های داخلی
2-6-2)) پژوهش های خارجی
فهرست منابع
الف) منابع فارسی
ب) منابع غیرفارسی



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و انگیزش شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت و انگیزش شغلی پیشینه پژوهش انگیزش شغلی مبانی نظری رضایت شغلی کارکنان عوامل تعیین کننده رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

مطالب مرتبط

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و انگیزش شغلی (فصل دوم)


ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی رابطه مند(فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی (فصل2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

بررسی رضایت از زندگی از افرادی که قبل از ازدواج ارتباط با جنس مخالف داشته اند و بالعکس

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله با استرس و اختلالات اضطرابی (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری (فصل 2)

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 تن در سال

پایان نامه بررسی هتل بانوان در شهر مقدس قم

تحقیق بررسی رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک

بررسی رابطه بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد مالی شعب بانک های استان گیلان