ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان (فصل دوم)

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان (فصل دوم) را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان (فصل دوم)

ادبیات-تحقیق-و-سوابق-پژوهشی-مدل-های-کیفیت-خدمات-به-مشتریان-(فصل-دوم)

دانلود ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان (فصل دوم) در 64 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

خدمات
در قرن حاضر، تحولات جديد باعث شده است تا بخش خدمات با سرعت بسيار زيادي گسترش پيدا كند (Batson, John, 1997). به طوري كه براساس آمارهاي سال 2005 بخش خدمات، داراي بيشترين نرخ رشد 2/7 درصد در اقتصاد جهاني بوده و حدود 69 درصد ستاده، بيش از 40 درصد اشتغال و نزديك به 20 درصد تجارت جهاني را به خود اختصاص داده است. همچنين، در طي سال هاي اخير بيش از 60 درصد توليد ناخالص داخلي اكثر كشورهاي توسعه يافته در بخش خدمات صورت گرفته است؛ اين رقم براي كشورهاي در حال توسعه بين 40 تا 50  درصد گزارش شده است . اين آمار، اهميت بالاي بخش خدمات و نقش مهم آن در توسعه كشورها را نشان مي‌دهد. با توجه به اهميت بخش خدمات، تعالي كيفيت خدمات در اين بخش نيز اهميت ويژه اي پيدا ميكند، به نحوي كه ارائه خدمات با كيفيت از چالشهاي مهم قرن حاضردر سازمانهاي خدماتي به شمار مي‌رود. مديران اين سازمانها مي‌كوشند تا انديشه و فرهنگ مشتريمحوري را در سازمانهاي خود توسعه داده و از طريق تمركز بر نيازهاي مشتريان و پاسخگويي صحيح به خواستههاي آنان، ضمن ايجاد مزيت رقابتي، زمينه هاي دستيابي به تعالي عملكرد سازمان خود را فراهم سازند (Brooks, Lings, Botschen,1999).

مدل های اندازه گیری کیفیت خدمات
ويژگي خدمات بعضا باعث مي شود كه اندازه گيري و ارزيابي خدمات بسيار پيچيده شود . اين مسئله گوياي اين مهم است كه جهت اندازه گيري و ارزيابي خدمات و با توجه به اينكه خدمت ماهيتا ناملموس است يافتن ابزاري كه بتواند ميزان رضايت مشتريان از ارائه خدمات را نيز اندازه گيري نمايد طبعا بسيار مشكل است . خدمت بر خلاف كالاهاي ملموس قابل ذخيره سازي ، دوباره كاري در رفع نقص نيست. مشتري معمولاً در محل ارائه خدمت حضور دارد و نقايص موجود را به طور مستقيم مشاهده مي كند كه اين امر از حساسيت توجه به بهبود كيفيت در حوزه خدمات حكايت دارد (Saghaei & Kavoosi, 2005).
براي اندازه‌گيري كيفيت خدمات، روش هاي فراواني ارايه شده است كه بعضي از آنها به عنوان الگوهاي مفهومي ايجاد شده به منظور تشخيص اندازه‌گيري فرآيند كيفيت خدمات مطرح مي‌باشند.
مدل‌هاي مختلف اندازه‌گيري خدمات اولين بار در سال 1985 توسط پاراسورامان، زيتامل و بري انجام شد. اين سه دانشمند همگي از پيشگامان بحث كيفيت خدمات در علم مديریتي هستند. براي اندازه‌گيري خدمات مدلهاي مختلفي به شرح زير وجود دارد:
•    مدل اجراي نقش كيفيت (سروكوال)
•    مدل كيفيت عملكرد (سروپرف)
•    مدل كيفيت کارکردی و فنی (گرونرو 1982)
•    مقیاس کیفیت خدمات خرده فروشی (RSQS)

فهرست مطالب ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:
1-2- خدمات   
1-1-2-  تعریف   
2-1-2- خدمت به عنوان یک فرایند   
1-2-1-2- طبقه بندی فرایندهای خدماتی   
3-1-2- تقسیم بندی خدمات   
4-1-2- خدمت به عنوان یک سیستم   
1 -4-1-2- سیستم عملیات خدماتی   
2-4-1-2- سیستم ارائه خدمت   
3-4-1-2- سیستم بازاریابی خدمت   
2-2- بازاریابی خدمات   
1-2-2- بازاریابی خدمات در مقابل بازاریابی کالاهای فیزیکی   
2-2-2- مثلث بازاریابی خدمات   
1-2-2-2- بازاریابی خارجی   
2-2-2-2- بازاریابی داخلی   
3-2-2-2- بازاریابی تعاملی   
3-2-2- تکنولوژی و مثلث خدمات   
4-2-2- آمیخته بازاریابی خدمات   
3-2- مدل های اندازه گیری کیفیت خدمات   
1-3-2- مدل سروکوال   
1-1-3-2- مراحل اجراي مدل   
2-1-3-2- تجزيه و تحليل دقيق مدل   
3-1-3-2- انتقادات وارد بر سروکوال   
4-1-3-2- در مورد ابزار تحقيق   
2-3-2- مدل سروپرف   
1-2-3-2- نقاط قوت و ضعف مدل سروپرف   
3-3-2- مدل كيفيت کارکردی و فنی (گرونرو 1982)   
4-3-2- مقیاس کیفیت خدمات خرده فروشی (RSQS)   
4-2- مثالهایی از تحقیقات انجام شده مشابه  
منابع

توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان مباني نظري تعاریف کیفیت خدمات پيشينه تحقيق مقاله کیفیت خدمات پيشينه پژوهش کیفیت خدمات pdf فصل دوم پايان نامه ارشد کیفیت خدمات چیست چارچوب نظري تعریف کیفیت خدمات

مطالب مرتبط

ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان (فصل دوم)


ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ماهیت یادگیری (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناتوانایی های یادگیری (فصل 2)

دانلود طرح توجیهی تولید پلاستوفوم

دانلود پرسشنامه سازمان نو آورانه

نقش خانواده در ایجاد مهربانی و عطوفت در کودکان

دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های سبکهای رهبری (فصل دوم)

برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و آموزش کارکنان (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش گردشگری و جهانگردی (فصل 2)

تحقیق بررسی تاثیر آموزش آموزه های دینی بر سلامت روان دانش آموزان